Przejdź do treści

Opis trasy AR PROFI

  • przez

Odprawa trasy AR PROFI odbędzie się w piątek o godzinie 22:00. Na tej odprawie dostaniecie mapy etapy 1, 1a, 2 oraz 4. Będziecie mieć trochę czasu żeby opracować sobie wariant i przygotować się do startu. Przed startem, będziemy chcieli żebyście swój sprzęt na etap rolkowy zebrali w jedno wyznaczone miejsce na terenie bazy w Gaju. Dodatkowo osoby chętne mogą zdeponować u nas swoje wiosła, które dostarczymy na początek etapu kajakowego.

O godzinie 23:00 spotykamy się ponownie i zaczynacie PROLOGiem, który będzie miał charakter biegowy. Jest to jedyny etap, na którym zawodnicy z jedno zespołu będą mogli się rozdzielać. Po tym etapie będzie mieli do pokonanie kolejne etapy:

ETAP 1: rowerowy, kolejność zaliczania punktów obowiązkowa, mapa topograficzna w skali 1: 50 000, 21 km, 4 punkty kontrolne.

SZ A: tutaj zostawiacie rowery, będzie dostęp do wody

ETAP 1a: pieszy, mapa topograficzna w skali 1:50 000, 4 km

ETAP 2: kajakowy, mapa topograficzna w skali 1:50 000, 20 km, 7 punktów kontrolnych, kolejność zaliczania punktów dowolna

SZB: zadanie specjalne do wykonania. Możecie tutaj zostawić swoje rzeczy (np. wiosła 🙂 ), które zwieziemy do bazy po zamknięciu punktu. Zapewniamy dostęp do wody pitnej. Tutaj dostajecie mapę na ETAP 3.

ETAP 3: pieszy, na ten etap każda z drużyn musi mieć przynajmniej jeden telefon z funkcją aparatu fotograficznego, 6 km, kolejność zaliczania punktów dowolna

SZB – następuje weryfikacja wykonania ETAPU 3 przez sędziego

ETAP 4: pieszy, pierwsza część jest na mapie topograficznej w skali 1:50 000 z obowiązkową kolejnością zaliczania punktów kontrolnych. Druga część jest na mapie do BnO w skali 1:10 000, gdzie obowiązuje dowolna kolejność zaliczania punktów. W sumie 24 km, 20 punktów kontrolnych.

BAZA w Gaju: zadanie specjalne – po jego wykonaniu otrzymacie mapy na kolejne etapy. W tym miejscu macie dostęp do wszystkiego co sobie przygotujecie przed startem.

ETAP 5: rolkowy, mapa topograficzna w skali 1:50 000, kolejność zaliczania punktów kontrolnych obowiązkowa, 19 km po gładkich acz miejscami dziurawych asfaltach, 3 punkty kontrolne. UWAGA: na tym etapie do obowiązkowego wyposażenia poza kaskiem obowiązuje również czerwone światło ostrzegawcze zamocowane gdzieś na plecach/plecaku/kasku.

SZA: zostawiacie tutaj rolki, które zwieziemy po zamknięciu punktu do bazy.

ETAP 6: rowerowy, mapa topograficzna w skali 1:50 000, kolejność zaliczania punktów obowiązkowa, 79 km, 8 punktów kontrolnych.

META – poza świętowaniem pamiętajcie też o zabezpieczeniu swoich rowerów. Nie ma możliwości wprowadzenia ich do budynku, dlatego rekomendujemy przypięcie ich.