Odprawa trasy AR PROFI odbędzie się w piątek o godzinie 22:00. Na tej odprawie dostaniecie mapy etapy 1, 1a, 2 oraz 4. Będziecie mieć trochę czasu żeby opracować sobie wariant i przygotować się do startu. Przed startem, będziemy chcieli żebyście swój sprzęt na etap rolkowy zebrali w jedno wyznaczone miejsce na terenie bazy w Gaju. Dodatkowo osoby chętne mogą zdeponować u nas swoje wiosła, które dostarczymy na początek etapu kajakowego.
O godzinie 23:00 spotykamy się ponownie i zaczynacie PROLOGiem, który będzie miał charakter biegowy. Jest to jedyny etap, na którym zawodnicy z jedno zespołu będą mogli się rozdzielać. Po tym etapie będzie mieli do pokonanie kolejne etapy:
ETAP 1: rowerowy, kolejność zaliczania punktów obowiązkowa, mapa topograficzna w skali 1: 50 000, 21 km, 4 punkty kontrolne.
SZ A: tutaj zostawiacie rowery, będzie dostęp do wody
ETAP 1a: pieszy, mapa topograficzna w skali 1:50 000, 4 km
ETAP 2: kajakowy, mapa topograficzna w skali 1:50 000, 20 km, 7 punktów kontrolnych, kolejność zaliczania punktów dowolna
SZB: zadanie specjalne do wykonania. Możecie tutaj zostawić swoje rzeczy (np. wiosła ), które zwieziemy do bazy po zamknięciu punktu. Zapewniamy dostęp do wody pitnej. Tutaj dostajecie mapę na ETAP 3.
ETAP 3: pieszy, na ten etap każda z drużyn musi mieć przynajmniej jeden telefon z funkcją aparatu fotograficznego, 6 km, kolejność zaliczania punktów dowolna
SZB – następuje weryfikacja wykonania ETAPU 3 przez sędziego
ETAP 4: pieszy, pierwsza część jest na mapie topograficznej w skali 1:50 000 z obowiązkową kolejnością zaliczania punktów kontrolnych. Druga część jest na mapie do BnO w skali 1:10 000, gdzie obowiązuje dowolna kolejność zaliczania punktów. W sumie 24 km, 20 punktów kontrolnych.
BAZA w Gaju: zadanie specjalne – po jego wykonaniu otrzymacie mapy na kolejne etapy. W tym miejscu macie dostęp do wszystkiego co sobie przygotujecie przed startem.
ETAP 5: rolkowy, mapa topograficzna w skali 1:50 000, kolejność zaliczania punktów kontrolnych obowiązkowa, 19 km po gładkich acz miejscami dziurawych asfaltach, 3 punkty kontrolne. UWAGA: na tym etapie do obowiązkowego wyposażenia poza kaskiem obowiązuje również czerwone światło ostrzegawcze zamocowane gdzieś na plecach/plecaku/kasku.
SZA: zostawiacie tutaj rolki, które zwieziemy po zamknięciu punktu do bazy.
ETAP 6: rowerowy, mapa topograficzna w skali 1:50 000, kolejność zaliczania punktów obowiązkowa, 79 km, 8 punktów kontrolnych.
META – poza świętowaniem pamiętajcie też o zabezpieczeniu swoich rowerów. Nie ma możliwości wprowadzenia ich do budynku, dlatego rekomendujemy przypięcie ich.